Thursday 6 September 2012

Podsumowanie wyzwania#42 - Upcykling

Witajcie!

Na wstępie chciałam podziękować za liczny udział i wiele przepięknych prac! Mam nadzieję, że ich tworzenie przyniosło Wam mnóstwo radości :)

Bannerek otrzymuje...

joaleks i jej piękny zeszyt na nasiona:

Spośród wszystkich zgłoszonych prac został wylosowany kupon o wartości 40 zł do realizacji w sklepie scrapki.pl

A poleci on do Moniki!

W sprawie realizacji bonu prosimy o kontakt na maila: patrycja@scrapki.pl

Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy do udziału w trwających wyzwaniach :)

5 comments:

  1. Gratuluję! Piękna praca :)

    ReplyDelete
  2. O jaaaaaaaaaaaaa, moja pierwsza wygrana!:) I zaskoczenie, bo było tyle ładnych prac! Ślicznie dziękuję za wyróżnienie, podejrzewam, że banan z twarzy prędko mi nie zejdzie:)

    ReplyDelete
  3. ale niespodzianka, wygrałam kupon, moja pierwsza wygrana w świecie scrapbookingu :) Joaleks gratuluję wyróżnienia, notes jest cudny :)

    ReplyDelete