Wednesday 13 July 2011

Podsumowanie wyzwania#3 -MINI ALBUM-

Witam serdecznie w słoneczną letnią środę:)

Zespół DT wyzwaniowy scrapki.pl jest pod ogromnym wrażeniem prac-ABUMÓW-zgłoszonych na wyzwanie#3 MINI ALBUM.
Miałyśmy ogromny dylemat przy wyborze tego jedynego-NAJPIĘKNIEJSZEGO-gdyż wszystkie bardzo nas urzekły: starannością wykonania, doborem materiałów, dodatków i zdjęć. Każdy album jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Jesteście niesamowicie kreatywne!

Po długich debatach postanowiłyśmy, że na szczególne wyróżnienie...


......zasłużył album.....ANUSZKI, z pięknymi pamiątkowymi zdjęciami Jej mamy z dzieciństwa i młodości. Album zawierający mnóstwo tagów, schowków z dodatkowymi kartami ze zdjęciami.

Anuszko-gratulujemy!!!

Ale to nie koniec nagród i wyróżnień:)

W drodze losowania...bon na zakupy w sklepie scrapki.pl....


..... przypadł....ANUSZCE!

Anuszko zostałaś podwójną zwyciężczynią w wyzwaniu#3!

Ja ze swojej strony bardzo chciałam wyróżnić jeszcze jeden album;) Po uzyskaniu zgody od Szefowej, jako autorka wyzwania postanowiłam przygotować upominek hand made dla...fasoolki...! Której albumik urzekł mnie koncepcją/pomysłem :" na zapisywanie wszystkich zabawnych sytuacji i zwrotów jakie nam-rodzicom towarzyszą każdego dnia, a których za parę lat pewnie już nikt nie będzie pamiętał (a szkoda by było nie pamiętać)." Tak! Oraz przepięknym ręcznym journalingiem:) Bardzo przyjemny, super pochlapany albumik ze "ścinkowymi" dodatkami.
Fasoolko, proszę byś w komentarzu pozostawiła mail do siebie.

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za przepiękne prace, za serce w nie włożone-to widać!
I czekamy na Wasze interpretacje wyzwania#4-LIST DO SIEBIE-autorstwa ankan!

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

Madzioza

10 comments:

  1. Anuszka szczęściaro gratulacje!!!! :)

    ReplyDelete
  2. gratuluje zwyciężczyniom:)

    ReplyDelete
  3. Gratulacje dziewczyny !!! nie ma to jak super zabawa ! pozdrawiam, ewa

    ReplyDelete
  4. Jej!!! dziękuję przeogromnie za to wyróżnienie!!! tym bardziej, że to mój początek zabawy ze zdjęciami :) oczywiście GRATULACJE dla Anuszki!
    mój adres: fasoolka@op.pl
    DZIĘKUJĘ i pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  5. Serdeczne gratulacje Anuszko!!!I Fasoolko też!!

    ReplyDelete
  6. nie mogę uwierzyć!! aż sprawdzałam z 5 razy, czy to na pewno chodzi o mnie! :D bardzo, ale to bardzo dziękuję. już się naskakałam z radości jak nie wiem co. :D chciałabym tyko powiedzieć, że wszystkie albumy były świetne, macie dziewczyny niesamowite pomysły. fasoolka - gratuluję, Twój album jest cudny! jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
  7. Oj,zasłużyłyście na wyróżnienie, Dziewczyny!!

    ReplyDelete
  8. Dziewczyny, ogromne gratulacje! Wasze albumy są fantastyczne :)

    ReplyDelete